Met service gerichtheid Huisartsenpraktijk MCN zit het wel goed
De patiënten van huisartsenpraktijk MCN (Medisch Centrum Nijverdal) geven de praktijk een dikke voldoende als het gaat om klantvriendelijkheid, service gerichtheid en het contact tussen de huisarts, de praktijkondersteuner en de patiënt.
Dat bleek op maandag 20 mei op Landgoed Schuilenburg, waar de Federatie Eerstelijns Zorg, de FEA uit Almelo, in opdracht van MCN via een patiënten panel van acht gekozen patiënten, doormiddel van een interview van hen wilden horen hoe zij over de geleverde zorg denken. Middels drie stellingen mochten zij hun mening geven, aanbevelingen doen etc. Dit met als doel de kwaliteit van zorg te verbeteren en tools te krijgen om de zorg waar dat kan nog te verbeteren.
De ondervraagde mensen waren over het algemeen enthousiast voor de geleverde zorg, de omgang tussen huisarts, patiënt en praktijkondersteuner. Er werden wel aanbevelingen gedaan om de zorg op detail nog beter te laten lopen. De praktijk zal met de door de FEA uitgebrachte adviezen aan het werk gaan, zodat zij hun patiënten nog beter van dienst kunnen zijn.